Tryl en mønt væk

Peter Jakobsen lærer dig en meget simpel måde at få en mønt til at forsvinde. Det er måske verdens letteste møntforsvinding. Du kan også bruge teknikken til at få mønt igennem en bordplade. Det er igen en af de her små tricks som du altid kan lave hvor som helst når som helst. Tryllekunstnere kalder dem impro-tricks

Til dig som synes, at det her var for let.....

Klaus Mulbjerg fortæller lidt om psykologien og sine tanker omkring det, at trylle en mønt væk.

En Retension vanish er det trylletekniske udtryk for at lægge en mønt over i den anden hånd, så den forsvinder. Klaus fortæller, at det er et af de vigtigste moves at mestre og at der er meget få tryllekunstnere, som faktisk kan udføre korrekt…..

Det er ganske mærkeligt. At mestre en ganske almindelig forsvinding af lille genstand indholder alt hvad er værd at vide om misdirection, timing og koreografi.

Til tryllenørden: Sådan lærer du det

ADVARSEL! Dette er for den virkelig seriøse - blot for at forklare hvor dybt vi går ind i trylleriet. Du behøves ikke. Du kan sagtens lære simple og seje tricks alligevel.

Det er ikke så svært at blive rigtig god, når får forklaret præcis hvordan man gør.

Vi forklarer ALT på Trylleskolen. I de første 7 lektioner får du et grundkursus i trylleri.

Start med at se videoerne på Lektion 1, 2 og 3 på M1. Så ved du hvordan øjne og hænder arbejder sammen om at skabe illusionen. Du får en detaljeret forklaring på Misdirection.

Misdirection er den hemmelighed, som ligger bag al tryllekunst.

Dernæst tjekker du Rune Klans suveræne “Runes Silver China” på M1- lektion 5 . Undervejs forklarer Rune en masse møntforsvindinger og går specielt i detaljer med ”Albert Goshmanns Retention Vanish. ” Den regnes af fagfolk for at være verdens bedste møntforsvinding. Og Runes regnes for at være en af verdens førende mønt-eksperter, så du er i gode hænder:-)

Så har vi Joachim Solberg. Se videoen på M1 "Flere forsvindinger – Joachim Solberg". Det er Lektion 6. Her lærer du hans version af ”Pick-up Vanish.” Her får du igen timering og møntforsvinding i verdensklasse.

Rund lige af med en 20 minutters video på Lektion 7. Her forklarer David Tholander hvordan kroppen bruges i forbindelse med misdirection.

Som Klaus Mulbjerg sagde, da han gennemså de første 7 lektioner: Forstår man de ting her i M1, så kan man 90% af alt trylleri. Punktum!

Vi er meget grundige og går i detaljen med hvad der er vigtigt. Vi mener det alvorligt, når vi siger, at på Trylleskolen kan du lære at trylle rigtigt.

Men som sagt - du behøves ikke. Du kan sagtens lære simple og seje tricks alligevel på Trylleskolen - uden at gå så dybt ind i det, som os tryllenørder.

Gratis videoer

– Gratis videoer 1 –
1-TRYLLELOVEN
Finger Gymnastik 1
Jans onehand Coin Production

Den Store Tryllepakke = M1-tryllekunst & M2-Korttrylleri 13 timer med de dygtigste tryllekunstnere i Danmark

• 2 online-kurser som lærer dig trin-for-trin at trylle som en ekspert
  • Plus mindst 12 timers ekstra videoer fra lærere og medlemmer
  • Det er et engangsbeløb og din adgang udløber aldrig.
  • Er du ikke vildt begejstret, så får du penge tilbage.

Kun 295 kroner
(normalpris 790 kroner)